Prikaži postove

Ova sekcija vam omogućuje pregled svih postova koje je objavio ovaj član. Napomena: možete vidjeti postove samo iz rubrika kojima trenutno imate pravo pristupa.


Poruke - Nesklad

 Str: 1 ... 3 4 [5]
61
Internet / Odg: Extenzija za uštedu novca
«  u: Veljača 23, 2016, 08:55:07 prijepodne »
Koliko vidim ovo je neka šema za uključivanje joÅ¡ članova, ali članova koji će kupovati. S obzirom koliko mi iz BiH kupujemo na ovim stranicama, necemo se okoristiti :). Dobio sam ovaj link, pa ko voli: joinhoney.com/ref/pssagw

62
Usluge i servisi / Odg: Cijene usluga telekom operatera
«  u: Veljača 21, 2016, 09:33:20 prijepodne »
Citat:
Nakon provedenih javnih konsultacija, Vijeće je usvojilo Odluku o prestanku važenja Odluke o načinu pružanja usluga mobilne telefonije između GSM operatora u Bosni i Hercegovini (tzv. usluga „nacionalnog roaminga”). Agencija ocjenjuje da je, u cilju jačanja konkurencije na tržištu mobilne telefonije, potrebno obezbijediti poticaj za operatore da unapređuju dostupnost i kvalitet vlastitih mreža. Iz tog razloga ukida se dosadašnji način pružanja usluga u slučaju kada korisnik jednog GSM operatora koristi mrežu drugog GSM operatora, pri čemu je za korisnike ova funkcionalnost nuđena kao posebna usluga za koju se plaćala dodatna naknada. U slučaju sklopljenih sporazuma o zajedničkom korištenju mrežnih kapaciteta, operatori su dužni da obezbijede da sa stanovišta krajnjih korisnika nema razlike da li operator realizuje uslugu putem vlastite mreže ili putem iznajmljenih kapaciteta drugog operatora.

Radi se o tome da je Vijeće Regulatorne agencije za komunikacije Bosne i Hercegovine donijelo Odluku u prestanku važenja odluke o pružanju tzv. nacionalnog rominga.
Ova odluka može značiti da se cijena razgovora u roamingu kod operatera u BiH ne razlikuje od cijene razgovora na matičnom operateru ili da nema roamniga, tj da se ne može kačiti na mreže drugih operatera.

63
Usluge i servisi / Cijene usluga telekom operatera
«  u: Veljača 05, 2016, 09:17:42 prijepodne »
Citat:
Regulatorna agencija za komunikacije (Agencija) danas je održala konsultativni sastanak sa predstavnicima telekom operatora: BH Telecom d.d. Sarajevo, Telekom Srpske a.d. Banja Luka i Hrvatske telekomunikacije d.d. Mostar BH, a u vezi sa provođenjem zahtjeva Predstavničkog doma Parlamentarne skupštine Bosne i Hercegovine o smanjenju cijena u mobilnoj telefoniji.

Na osnovu zaključaka sa 23. sjednice Predstavničkog doma Parlamentarne skupštine BiH održane 12.01.2016. godine, Agencija je pokrenula proces definisanja kratkoročnih mjera koje imaju za cilj poboljšanje uslova za krajnje korisnike, te jačanje konkurencije na tržištu mobilne telefonije.

Telekom operatori su obavezani da se u roku od četrnaest (14) dana izjasne o predloženom nacrtu mjera. Javnost će biti blagovremeno obaviještena o konačnim mjerama i datumu njihove primjene.

-kraj-

04.02.2016. godine



Korisnici bi trebalo da dobiju postpaid paket sa cijenom do 10 KM, ujednacenu cijenu poziva prema svim operaterima u BiH, obracunska jedinica ce biti korigovana, tj. mogla bi biti jedna sekunda za pozive gdje se naplacuje uspostava poziva, sto je prema sadasnjim cjenovnicima ukljuceno u svaki paket.

Pogodnost za postpaid u ovim izmjenama je i 90 dana vazenje prepaid racuna od 90 dana od dana zadnje dopune. Sto je kad se malo sracuna za godinu dana aktivnog broja potrebno samo 20 KM. Za pozive i poruke moze se koristiti viber ili neka druga slicna aplikacija. Do sada je za ovu cijenu vazenje korisnickog broja u periodu od godinu dana bilo nemoguce dobiti. Jedino je jedan operater nudio nesto slicno ali za cijenu od 50 KM. Ostali su bili skuplji.

Vjerovatno ce sada poceti posebno tarifirati voip saobracaj unutar zakupa Internet linka, ali to ostaje da vidimo kako ce se odvijati. U svakom slucaju drago mi je da neko vodi bar malo racuna o korisnicima komunikacijskih usluga u BiH.

64
Usluge i servisi / Vodosnabdijevanje, elektrika, grijanje, Internet-tv-telefon, održavanje
«  u: Siječanj 15, 2016, 02:13:13 poslijepodne »
Cilj teme je da pokrene diskusiju u smjeru da jedni drugima kao korisnici savjetima pomognemo da ove usluge iskoristimo u najboljem mogucem obliku i da što jeftinije prođemo. Kao korisnici smo odabrali da ove usluge koristimo u domaćinstvima, s druge strane postoji imperativ zarade u kompanijama koju usluge pružaju. Upravo ta zarada uglavljena je u odnos korisnika i kompanije. Kompanija teži tome da zaradi, a korisnici za dati novac bi trebali dobiti uslugu na odgovarajučem nivou.


Pomozimo jedni drugima savjetima kako pojedinu kompaniju kontaktirati, kako dobiti povoljnije ugovore, kako doći do blagovremenih potrebnih popravki u zgradama, kako sto jeftinije proci sa famoznim triom telefon-internet-televizija.


Konkretno za Internet i tv moglo bi se organizovati da zgrada zakupi Internet link i da stanari podijele taj racun. Istim nacinom pregovaranja kao za upravitelja. Zasto da zgrada sa 20 stanova placa 15 do 20 racuna od po cca 50 KM mjesečno, ako bi za 200 KM mjesečno mogli dobiti sasvim solidan link ka Internetu. Narano da tu ima dodatnih ulaganja, ali ta ulaganja ne opravdavaju velike mjesečne račune po jednom priljučku za stan.

Mogli bi diskutovati o ponašanju upravitelja prema stanarima, o računanju famozne kamate na računu za el. energiju čak i kad smo u pretplati za više mjesečnih iznosa, o zakonitosti redukcije vode i grupnim računima za zgradu. Materijala za diskusiju ima, samo da bude zainteresovanih diskutanata :)
 

Možda ništa od ovoga ne bude i nikome ne pomognemo, al nekako smatram da ima ljudi koji su spremi da pomognu sebi u prvom redu, a zatim da podijele iskustvo sa drugima kao informaciju da nesto može lakše ili drugačije od nametnutog.

 Str: 1 ... 3 4 [5]