Skechers patike i garancija

Autor gokart, Ožujak 07, 2021, 11:35:32 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 1 Gost pregledava ovu temu.

gokart

U septermbru smo djetetu, da mu udovoljimo, kupili relativno skupe patike. Dijete je odabralo šta mu se svidja i šta svijetli :)

Od prvog dana nošenja lijeva patika je škripala. Nosili smo na reklamaciju (navodno Astra-Borovo, samo što su Astra i Borovo u FBiH registovane kao dva zasebna pravna lica - podatak sa bizreg.pravosudje.ba), pa su nakon ubjedjivanja primili patike i poslali ih u nekakav Euorinspekt ("EURO INSPEKT" Društvo za kontrolu roba, tehnička ispitivanja i analize d.o.o. Sarajevo - podatak sa bizreg.pravosudje.ba), oni su utvrdili da nema nikakve greske, a obućar u mahali je, nakon Euroinspekta, ispod tabanice pronasao loš šav i to je mjesto na kojem se stvara škripa. Toliko o Euroinspektu.

Ono što je zanimljivo je to što smo slali dopisi kompaniji koja je zastupnik i nismo dobili nikakav odgovor. Kao što sam im i rekao da ću uraditi, sada obavještavam ljude, da znaju da paze kada im neko spomene Eurinspekt ili da imaju garanciju da se može desiti da takvi navodi nisu tačni. U mom slučaju se desilo da garancija ne važi iako je loše napravljeni šav vrlo vidljiv, samo je trebala postojati volja da se uoči. Npr. obućar ga je našao za nekih 30 sekundi.

U nastavku je mail-pismo koje smo poslali zastupniku (podatke o firmi zastupniku smo pronašli na dekleraciji proizvoda na našem jeziku):

Citat:Obzirom da smo na kutiji skechers patika pronašli da ste vi uvoznik ovih patika za BiH ovim putem vam se obraćamo sa molbom za pomoć.
Naime radi se o skechers patikama koje smo kupili 14.9.2020. u 19.06 u prodavnici Astra d.o.o. Sarajevo, P.J. ,,xxxx xxxxx". Radi se o patici modela 302145L-BKMT, veličine 31, plaćene 115 KM.

Patika je kupljena za dijete koje ima 22 kilograma, lijeva patika od prvog dana nošenja škripi na način da je ta škripa vrlo čujna i izražena. Drugi dan od kupovine patika primjetili smo da lijeva patika prilikom hodanja škripi, mislili smo da je to slučajno ali se škripa ponavljala i sljedeća dva dana ali izraženije. 18.9. četvri dan od kupovine patiku smo reklamirali u prodavnici gdje smo je i kupili. Patika je primljena na reklamaciju i upozoreni smo da reklamacija vrlo vjerovatno neće biti uvažena jer na njoj nema vidljivih oštećenja. Nakon nekoliko dana su nas kontaktirali i dobili smo informaciju da je reklamacija odbijena, za šta smo dobili rješenje, kao i mišljenje firme Euro Inspekt d.o.o. koja je vršila pregled patike.
Obzirom da smo za dijete željeli kupiti najbolju patiku, kupili smo kao i do sada Skechers i platili iznos od 115 KM, koji nama nije beznačajan. Obzirom da smo na žalbu dobili negativan odgovor i upućeni smo da slučaj prijavimo inspekciji molimo za Vašu pomoć kako bi smo takvu prijavu izbjegli.
Nama kao roditeljima djeteta od 7 godina je u interesu da dijete ima dobru i kvalitetnu obuću a ne obuću koja škripi i za koju svi pitaju "šta je to"? Također smatramo, a to se može i posmatranjem potvrditi, da đon na lijevoj peti više "diše" u odnosu na desnu patiku, što može naškoditi razvoju djetetovog stopala i kičme. Mi smo kao potrošaći spremni ovaj dopis uputiti i u evropsko zastupništvo skechers-a, objaviti snimku kupljene patike na društvenim mrežama i porodičnim forumima. Nadamo se da do ovoga neće doći i da ćete iznaći rješenje da u zamjenu dobijemo ispravne patike.

Naravno da se niko nije javio i sada imam pravo da mislim da iza kupovine ove obuće ne stoji nikakva garancija.

Mišljenje:


Rješenje: